miercuri, 14 mai 2014

Un fost pilot CIA depune marturie ca niciun avion nu a lovit Turnurile Gemene la 11/09/2001




Subiectul asa-zisului atac terorist din 11/9 poate este consumat in prezent, dar in timp se dovedeste ca subiect de actualitate, datorita informatiilor care ies la suprafata. Daca dupa consumarea faptelor, in prima luna varianta oficiala parea verosimila, odata cu trecerea timpului si marturii a sute de oameni, precum si analizarea atat de catre specialisti cat si de oameni care doreau sa afle adevarul despre acest eveniment, iese in evidenta faptul ca a fost o operatiune ,,steag fals” orchestrata de catre elita occidentala( SUA, Israel si Arabia Saudita ) cu actorii pe care ai stim cu totii, in scopul declansarii ,,razboiului impotriva terorismului”, in plan extern, iar in plan intern interzicerea si reducerea grava a unor drepturi si libertati individuale esentiale prin semnarea de catre nazistul Bush Jr. a ,,Patriot Act” care incalca grav Constitutia SUA. 

Scopul general al administratiei Bush Jr. a fost intronarea unei dictaturi fasciste in SUA. Mijloacele folosite parca sunt copie la indigo cu cele folosite de catre Hitler in anii’30 pentru a prelua puterea in Germania, priviti :



In prezent se ajunge la concluzia ca mijloacele prin care au dus la indeplinire prabusirea si dezintegrarea WTC nu sunt dintre cele clasice cum s-ar crede la prima vedere. Ultima concluzie si cea mai socanta este ca nu s-au folosit nici macar vestitele avioane care au intrat premeditat in cele doua turnuri pilotate de catre niste piloti neexperimentati arabi. Au fost folosite arme si tehnologie ce multi dintre noi nici nu ne imaginam ca ar exista. 

In cele ce urmeaza va redau o marturie de exceptie a unui fost pilot CIA.
Un fost angajat CIA și pilot civil a jurat intr-o declarație pe propria răspundere, că niciun avion nu a lovit Turnurile Gemene, ca ar fi fost fizic imposibil.

John Lear, fiul inventatorului Learjet - Bill Lear, a dovedit din experienta sa, ca ar fi fost imposibil fizic ca un Boeing-767, cum ar fi zborurile- AA11 și UA175 sa fi  lovit Turnurile Gemene de la 9/11, în special atunci când au fost pilotate de catre piloți neexperimentați.

El spunea :
 "Nici un Boeing- 767 nu a lovit Turnurile Gemene cum în mod fraudulos au susținut guvernul, mass-media, NIST și contractorii săi, a sustinut în declarația pe propria răspundere.”

"Astfel de accidente nu au avut loc, deoarece acestea sunt fizic imposibil, cum este descris, din următoarele motive: în cazul UAL 175 care a intrat în turnul de sud, un adevărat Boeing- 767 ar fi început" telescopic "sa se dezintegreze atunci când botul a lovit coloanele de oțel de 14 inch care sunt de 39 de inch ( aprox. 99 cm in diametru ) pe centru.”

"Coada verticala și orizontala s-ar fi separat instantaneu de aeronava, cand ar fi lovit coloanele de oțel și ar fi căzut la pământ.”

"Motoarele la impactul cu coloanele de oțel si-ar fi menținut forma lor generală și, fie ar fi căzut la pământ fie ar fi fost recuperate din resturile clădirilor prăbușite.”

Niciun Boeing 767 nu ar fi putut atinge o viteză de 540 m/h( aprox.870 Km/h), la 1000 de metri deasupra nivelului mării datorita "vitezei duble parazite".

,,Suprafața fantei motorului nu este conceputa pentru a accepta volumul de aer dens de la acea altitudine și viteză.”- ( Specific ca la altitudinea de 8000-12000 de metri, la care evolueaza aeronavele actuale, aerul este rarefiat, foarte putin dens, care opune o rezistenta minima asupra aeronavei, iar temperatura aerului este de cca. -50 de grade Celsius, n.a.).

,,Bucata de fuzelaj extern presupusa ca conține 3 sau 4 decupaje - fereastră este incompatibilă cu un avion care a lovit o coloana din oțel de 14 inch (aprox.35,5 cm), la peste 500 mph. Ar fi fost mototolită.”

,,Nici o parte semnificativă a Boeingului 767 sau motorul nu ar fi pătruns în coloanele de oțel de 14 inch dincolo de miezul masiv al turnului fără ca o parte din ele sa nu se identifice la sol.”

,,Resturile colapsului ar fi conținut secțiuni masive ale Boeingului 767, inclusiv 3 miezuri de motoare cu o greutate de aproximativ 9000 pounds( aprox.4 tone ,n.a.) bucata, care nu ar fi fost ascunse. Cu toate acestea, nu există nicio dovadă din oricare dintre aceste componente structurale masive la WTC. O astfel de dispariție completă a Boeingului 767 este imposibila.”

Declarația pe proprie răspundere, din data de 28 ianuarie 2014 face parte dintr-un proces deschis de către Morgan Reynolds, în Statele Unite District Court, Districtul de Sud, New York.
În martie 2007, Reynolds, un fost economist-sef sub administrația George W. Bush a depus o Cerere de Corectare cu Institutul National de Stiinta si Tehnologie din SUA invocând convingerea că avioane comerciale reale (Boeing) nu au lovit turnurile WTC.

Deși Miscarea Adevarul despre 9/11 a respins inițial teoria " nu au existat avioane", ca prea bizara, după o analiză științifică și rațională, aceasta a devenit o explicație larg acceptată datorita probelor colectate.

Spre deosebire de orice altă formă de declarații, o declarație pe propria răspundere devine adevăr în drept, în cazul în care aceasta nu este răsturnată. În acest caz guvernul american va fi obligat să admită că varianta oficiala data de Comisia 9/11 este greșită.

Căpitan în rezervă, fostul pilot CIA in varsta de 65 de ani - care are peste 19.000 de ore de zbor - a atras de asemenea atenția asupra lipsei de experiență a piloților care ar fi zburat cu aeronavele:

,,Presupusa coborâre controlata în New York pe o linie relativ dreaptă in curs de un pilot novice, este puțin probabil din cauza dificultății extreme de a controla poziția, rata de coborâre și vitezei de coborâre în parametrii de zbor "controlat".”

"Este nevoie de un pilot de înaltă calificare pentru a interpreta" EFIS "( displayurile electronice de zbor ), cu care nici unul dintre piloții hijacker nu ar fi fost familiarizati chiar daca au beneficiat de instruire, și de a folosi controalele sale, inclusiv eleroane, cârma, lifturi, spoilere și drosseli de efect ca să mențină controlul si coborârea.”

Lear, în conformitate cu declarația sub jurământ, a zburat cu peste 100 de tipuri diferite de avioane în timpul celor 40 de ani de zbor și deține mai multe certificate de aviator FAA decât orice alt pilot FAA certificat. El a zburat in misiuni secrete pentru CIA din Asia de Sud-Est, Europa de Est, Orientul Mijlociu și Africa între 1967 și 1983, apoi a petrecut 17 ani de lucru pentru mai multe companii aeriene de pasageri și de marfă ca căpitan și instructor de zbor.

El este un membru al http://pilotsfor911truth.org/  care a arătat în mod constant că era imposibil pentru ca acele avioane sa fi lovit Turnurile Gemene în modul în care Comisia 9/11 a sugerat.
Comisia nu a luat probe de la experți sau piloți atunci când a efectuat investigațiile privind atacurile in 2002-2004.
             
       sursa : http://neonnettle.com/

Ideea care se avanseaza acum este ca s-a folosit tehnologie holografica pentru a induce imaginea avioanelor care s-au si vazut la TV cum au intrat cu viteza in cele doua turnuri, iar turnurile au fost lovite cu o arma ( electromagnetica, scalara, cu impuls sau de alt gen necunoscuta noua ), pentru a realiza efectul.
Priviti urmatorul videoclip si fiti foarte atenti la minutul 16.25 – se vede o silueta a unui obiect zburator care evolueaza pe langa turnuri chiar in momentul impactului. In afara de aceasta, la momentul impactului, chiar inainte ca silueta avionului ( hologramei) sa loveasca turnul se vede un flash de lumina. Acesta patrunde apoi complet in turnul din otel fara sa se dezintegreze nimic din asa-zisul avion, ca si cum ar intra in branza….este contrar oricaror legi ale fizicii clasice…

In videoclipul urmator priviti la minutul 5 si 11 , dupa ce primul turn este in flacari, apare clar in deplasare spre cel de-al doilea o sfera , poate fi un OZN sau o arma secreta, nimeni nu stie inca dar efectul a fost constatat…  
  

Dupa aceasta scurta si nespecialista analiza se poate trage o concluzie. In desfasurarea evenimentului de care am amintit s-au folosit tehnologii care noi oamenii de rand nu avem habar si nici nu le concepem. Acestea sunt detinute de catre cabala pentru a-si duce la indeplinire planurile malefice de sclavizare a omenirii.

In alta ordine de idei, teama si panica teribila provocata de acel eveniment pe plan mondial a fost majora. Asta s-a si urmarit. In plan subtil, energetic, scaderea frecventei de vibratie a constiintei planetare si se pare deschiderea unui portal energetic negativ pentru influentele reptiliene sau ale altor civilizatii ET negative ( archoni..) cu care cabala conlucreaza in acest plan.

De ce nu au intervenit civilizatiile ET benefice pentru anihilarea acestui eveniment? Omenirea avea nevoie de acesta, pentru a se TREZI . Efectul, in timp asupra oamenilor a fost exact invers fata de ce preconizase cabala. De la acel moment omenirea se trezeste in masa si acest fapt este incontestabil.

Mai avem putin ca sa punem capat tuturor planurilor cabalei si sa incepem sa construim o lume dreapta, pozitiva si benefica pentru tot ce exista pe aceasta planeta. 

UPDATE VIDEO (cu subt.RO) 


  
              
        Drum drept spre Lumina !

35 de comentarii:

  1. De acord,atacul asupra turnurilor n-a fost creat de avioane ,marturia pilotului experimentat sta in picioare , Dar explicatia cu ce au fost atacate real turnurile este de domeniul S.F deocamdata .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SF pentru noi cei multi...dar sunt sigur ca multe persoane cunosc adevarul deplin, el va iesi la suprafata pana la urma. Daca ai urmarit filmuletele acolo se vad niste obiecte zburatoare pe langa turnuri chiar in momentul exploziei...urmareste atent imaginile si comentariile...
      Numai bine !

      Ștergere
    2. pilotul respectiv ori a fost platit bine pentru o marturie falsa, ori a inebunit,iar restul este SF, - terorismul exista si bine inteles se incearca sa se transmita de catre persoane interesate, anumite semnale ca cel de fata, cu un scop clar - de a ne prosti in fata asa cum are loc invazia Europei si nu putem face nimic doar sa construim POVESTI ca cea de fata

      Ștergere
  2. Conform teoriei astea, nici un avion nu poate ateriza, probabil se teleporteaza. Conform imaginilor urmarite de mine la tv in direct, viteza celui de-al doilea avion nu a fost cu mult mai mare decat a unuia ce vine la aterizare, de fapt orice dobitoc care stie ce lungime are avionul, o poate aproxima din video tinand cont de unghiul de filmare, care si ala reiese usor daca stii cateva repere.
    Si oricum orice avion se prabuseste cu ce viteza "vrea" muschii lui asa ca limitarea vitezei nu prea tine, decat daca abia decolase, nu putem demonstra ca aia nu au venit in picaj, au facut un looping, i-a tractat un ozn cu o raza tractoare klingoniana, etc. Iar daca kerosenul arde ceva timp, poate topi destule, nu numai niste table subtirele. Ca motoarele, cu cat au fost mai grele, cu atat au avut motive mai mari de dezintegrare, ce se dezintegreaza mai repede, o frunza aruncata intr-un zid sau o rosie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Complet incorect! Treci in banca, nu ai inteles nimic.

      Ștergere
    2. A fost o explozie controlata, au folosit nano termite.
      Am gasit si alte articole pe internet care explica cum au montat nano termitele.
      Totul are sens cind vezi mai multe articole, pe cind varianta oficiala pare din ce in ce mai slaba. Acum o vad ca si pe o gluma proasta.
      Mai sint materiale in care apare Bush, care se stie ca era in Florida si vizita o scoala de copii. Il ia gura pe dinainte si se da de gol caci el deja stia ce se intimpla.
      Stiati ca a mai cazut inca o cladire (cladirea 7) si ca in final au fos 3 cladiri prabusite? desi doar cele 2 turnuri au fost lovite? daca au fost lovite?
      Au fost oameni inauntru turnurilor lovite, care au scapat cu viata, pompieri veniti care au intrat in cladire si au auzit explozii in subteranul cladirii... ? ? ?
      Mai cautati articole, caci varianta oficiala este slaba.
      Unde au dus molozul? caci au curatat repede scena, asa ca si atunci cind l-au lichidat pe Kenedy.

      Ștergere
  3. Tu crezi ce vrei esti liber pentru asta. Dar alea n-au fost avioane reale. Ai vazut vreodata un avion arzand, sau dupa ? Eu da. Kerosenul nu a topit nici macar duraluminiul din care e construit fuselajul, daramite otel de 35 de cm. Turnurile au fost distruse printr-o arma nucleara de calibru mic fabricata dupa 1998 de catre Israel codul ei este W-54. Aceasta pulverizeaza betonul, deasta erxista atat de mult praf si topeste otelul. Turnurile centrale au fost retezate prin topire la peste 3000 de grade cu nanotermita, un explozibil superperformant creat special , este parerea actualilor specialisti care nu se supun intimidarilor in demontarea variantei oficiale. Si sunt mult mai probleme de atins in acest eveniment, dar ar fi trebuit un spatiu prea mare pentru expunere, referitor la modul de actiune al autotitatilor inainte si dupa atac. dar ca orice roman neaos care le stie pe toate te las cu parerea ta.
    Numai bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt specialist si nu ma pricep dar, personal consider ca articolul este adevarat sida,cred suta la suta . Nu sunt specialist in aviatie dar ca fost ofiter de cariera ,am si eu niste cunostiinte in domeniul exploziilor. Apropoo,nu vi se pare ca, asa zis explozie a fost de fapt o implozie controlata ?

      Ștergere
    2. Mie, totdeauna mi s-a patut o demolare controlata,

      Ștergere
  4. Cum se face ca la acea ora , nu se afla in turnuri nici un Evreu??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de ce nu tipariti raspunsul meu'

      Ștergere
    2. Au fost peste 200 de evrei (dupa religie). 5 dintre ei erau cetateni Israelieni.

      Ștergere
  5. Pare coerentă argumentaţia. Mă gândesc la o posibilă reconstituire cu un avion de acelaşi tip, pus pe pilot automat şi o construcţie similară realizată undeva în afara zonelor locuite.

    Ştiu, costurile sunt imense însă pentru interesul major pe care îl prezintă descoperirea adevărului cred că zeci de milioane de oameni ar putea dona 5-10 eur fiecare pentru un astfel de proiect.

    Da, îmi amintesc, am văzut în direct la TV acele imagini. Ceea ce m-a nedumerit, încă de atunci, a fost sistemul de apărare al USA. Care, dacă ţin bine minte, în cadrul proiectului "Războiul stelelor" are capacitatea ca, în câteva minute, să depisteze orice obiect zburător care pătrunde ori se află necontrolat, în spaţiul aerian al USA, să-l intercepteze şi să-l distrugă.

    Atunci mi-am pus întrebarea: cum au putut hălădui nişte avioane ieşite de pe rutele de zbor cca 45 de minute în spaţiul aerian al USA fără ca sistemele din proiectul "Războiul stelelor" să fie declanşate şi să acţioneze? Şi, tot atunci, mi-am spus că avem de-a face cu un Gemeni - Pearl Harbur

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceea ce ai sesizat este una din problemele controversate ale evenimentului 9/11. Dealtfel asta a fost solutionata deja din primele faze. Dick Chenney, care era vicepresedinte atunci si un pion important in acest eveniment, era in Punctul de Comanda subteran de sub Muntele Chayenne in vederea participarii la ( atentie ! ) un antrenament al US Air Force, intr-un scenariu in care niste teroristi deturnau un avion si-l proiectau asupra Casei Albe. cand s-a dat alarma aeriana el a dat ordin personal ca niciun avion de lupta sa nu se ridice de la sol , iar cele care erau deja in aer sa aterizeze, iar spatiul aerian a fost inchis. Deci .....?? Se stiu vinovatii, si probele exista, trebuie doar ca cineva sa-i aresteze....poate vedem ceva pe 4 iulie ,...
      Doamne ajuta !

      Ștergere
  6. Cititi " Adevarul de la 11 sept. 2001" primul paragraf. Acolo este adevarul.Este cel mai plauzibil.Demolarea Turnurilor in numai 10 secunde nu se putea spune ca nu a fost....artificiala.

    RăspundețiȘtergere
  7. carevasazica Bin Laden care sia asumit rapunderea de demolire a tunurilor gemene, plus dansuriile de bucurie a arabilori din,Gaza,Beirut,Damasc, Tripoli,Bagdad si multe alte localitati nu erau adevarate? Adevarat este numai comentarile neghioabe (si bine platite) de Rusi cari inarmeaza pe teroristi musulmani cari la randul lor sunt tare "ocupati" sa ucida crestini cu zecile de mii. Apropo au murit 280 de evrei cari lucrau in veti Trade World.Towers Daca a-ti citi ziarele cu anuanuntiiri obituare veti vedea ca au murit destul de multi evrei, caci tinta atacului a fost sa ucida pe sefii evrei.

    RăspundețiȘtergere
  8. sper ca o sa publicati parerea mea caci si eu sunt de vreo 35 de ani pilot de fumigatii aeriene, si cunosc ceva de avioane

    RăspundețiȘtergere
  9. Anumite componente ale motoarelor sunt din titan. Pe de alta parte o bara de otel de 90 cm in diametru e putin probabil sa o topesti cu kerosen.

    RăspundețiȘtergere
  10. Refuz să cred că americanii au fost capabili de aceste lucruri. Numai nişte minţi bolnave pot gîndi că şi-au provocat singuri aceste distrugeri, duar pentru a porni un război. Mai lăsaţi SF-urile! Să presupunem că avioanele au fost nişte holograme, că turnurile au fost lovite cu o armă necunoscută. Dar porniţi de la realitate! UNDE AU AJUNS AVIOANELE REALE?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine. Si eu ma gândesc, unde sunt atunci avioanele care au decolat?Eu cred ca au decolat,iar deturnarea lor a fost dirijata de la sol,iar pilotii nu au mai avut comanda avionului. Au fost pur si simplu spectatori la impact.

      Ștergere
  11. Nu-mi fac grji..soldatii G.I.Joe vor da cu fundul de pamant cu orice reptilian ,cabalist, alien care are ne invadeaza -subjuga planeta))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca tu crezi ca americanii sunt capabili sa ne apere de vreo civilizatie cu mult avansata din punct de vedere tehnologic atâta timp când nu sunt în stare sa rezolve problema «primitivilor» islamisti, cred ca si tu vii dintr-o alta dimensiune.

      Ștergere
  12. In blocurile gemene au fost montate pe structura de rezistenta la fiecare etaj dinamita speciala si in alte corpuri de cladire de la subsol cu doua saptamani inainte de echipe de lucratori pe care ai auzea cand lucrau o femeie de culoare(negresa) care avut servici la paza.Daca vizionati atent filmul vedeti ca tehnica este identica cu demolarea cladirilor prin implozie.Exploziile au loc in releu de sus in jos cea de la etajul superior declansand-o pe cea de la etajul inferior.Iar avioanele s-au dezmembrat ca brinza cand au patruns prin ferestrele exterioare iar in partea opusa a iesit flacara de la kerosen care a ars instantaneu ca gazul de la butelie.

    RăspundețiȘtergere
  13. le trebuiau un pretext pt invadarea Iraqului..de atunci a inceput nebunia ...si a acutizat-o "primavara araba" in 2012..totul seleaga..o UE puternica nu este vazuta cu ochi buni de USA...(alta uniune,,?/!!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Familia Rothschild, care ocupa locul 2 in clasament, are o avere de 350 miliarde dolari. Intre timp, John D. Rockefeller, al treilea bogatas din istorie, este cel mai bogat american care a trait vreodata, cu o avere ajustata la inflatie de 340 miliarde dolari.si mai sunt o gramada care invart lumea asta toate pt profit ))))

      Ștergere
  14. ... si asa a aparut "terorismul" ... si asa a inceput lupta impotriva "terorismului" - Toate astea ca sa ce? Cine si ce vrea de fapt? Metode noi de colonizare! Cine nu se supune de buna voie, e volatilizat. Originala democratie!

    RăspundețiȘtergere
  15. au facut acest "sacrificiu" omarandu-si vreo 3000 de semeni, doar pt a invada niste tari si pt a face niste legi prin care americanii obisnuiti sa fie controlati la sange...se urmaresc in timp, niste directii, voi chiar nu pricepeti?

    RăspundețiȘtergere
  16. Nici George Vraca n-a murit ci traieste in Cuba alaturi de Nea....!

    RăspundețiȘtergere
  17. Pacat de articol. L-ai stricat cu finalul. Ultimele 3 paragrafe sint aberante.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu vă mai obosiți neuronii, contrazicându-vă!
    Dacă se stabilește adevărul evenimentelor din septembrie...cândva-cumva...cui folosește?
    Grangurii americani vor face tot ce vor...fără să dea socoteală nimănui, vor invada pe cine vor vrea pentru a le păpa bogățiile și-și vor vedea realizate interesele, indiferent cât de tare, și pe ce limbă, vor lătra ”micii căței” din lumea largă.
    Aduceți-vă aminte de circul cu Lee (?) și cu Rudi...când a fost ucis Kennedy. Ce aiureli a spus comisia Warren, câte s-au scris în cartea ”Moartea unui președinte”..aproape 800 de pagini.
    Și...?!?!
    Cine mai vorbește despre acel eveniment? Moartea a secerat clanul Kennedy, s-a așternut praful de un metru și s-a uitat.Peste 22 de ani, dacă vreun istoric va scormoni documentele epocii, poate va lămuri Dallas/noiembrie 1963.
    Mă îndoiesc că, trăitorii anului 2038, vor fi fericiți să afle echipa de complotiști și motivele
    uciderii președintelui american, al anilor ”60.
    Cum nu-i va interesa nici ce au căutat americanii în Iugoslavia--de au spulberat-o, cum au făcut praf Irakul, cum și-au vârât coada în Estul Europei în 1988-1989, moartea lui Ceaușescu, Crimeea , Ucraina ...etc...etc...
    Cu strângere de inimă, mă întreb: ROMÂNIA VA MAI EXISTA ATUNCI?!???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa sunt romanii... Si marea masă a populatiei... Ei mor de grija altora... Nu ne punem problema ca suntem cu un picior si 4 degete in gaura... Si chiar daca s ar lumina toată nația odată... Ce mai e de făcut când toate nuclearele planetei (suficiente sa prajeasca omenirea de 3 4 ori...)sunt controlate de o mână de oameni. Adevarul este ca omenirea este condusă de o mână de oameni!!!! Dacă bombele fac bum Hales bules de omenire... Ființe evoluate auzi... Dinozaurii au trăit pe pământ aproximativ 160 de milioane de ani... Credeți că v a apuca si omenirea atât?

      Ștergere

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.