miercuri, 11 martie 2015

Madame Rothschild : ,,Eu știu cine este în spatele atacurilor de la Paris”


- Madame Rothschild spune d-nei Lasha Darkmoon într-un e-mail privat că ,,afacerea Charlie Hebdo” a fost o operațiune a Mossad (serviciile secrete israeliene)
     
     
Nota de la Lasha Darkmoon :
Am primit un e-mail electrizant de la prietena mea Ellie Katsnelson, alias Madame Rothschild, o aristocrată germană cu părinți Rothschild care a trecut printr-o tragedie cu "familia" sa, după anumite evenimente traumatice din timpul adolescenței sale, inclusiv moartea misterioasă a mamei sale în Alpii din Elveția din 1989 (a se vedea mini-biografia ei de la sfârșitul articolului).
Mesajul mi-a fost trimis duminică 11-01-2015 05:56. Am să-l transcriu exact cum este scris, cu excepția a una sau două modificări minore din motive de claritate în plus.

  E-mailul :     Dragă Lasha
Nu voi scrie la secțiunea Comentarii de pe site-ul tău, așa cum ai sugera, pentru că simt a fi juvenil să fac acest lucru. Dar voi spune cu certitudine, pe baza surselor mele personale, pentru că știi, eu sunt un rezident al Franței și am mulți prieteni în locuri înalte din Paris și din alte părți: nu numai că nu cred că circul de la Paris a fost făcut de către musulmani, dar eu știu cine a fost de fapt.
Musulmanii nu au avut nimic - repet, NIMIC de-a face cu masacrul care a avut loc la Paris, săptămâna trecută.
Câteva tinere pe care le cunosc și care sunt active în mișcarea palestiniană și conaționalul, George Galloway, mi-au explicat totul acum două zile. Tot evenimentul a fost organizat la Bruxelles. Chiar și Ahmed Merabet, primul polițist francez care se pretinde că a împușcat mortal, nu este de fapt un musulman : numele lui real este Avigdor, iar numele fratelui său este Maloch, recent schimbat în Melek - toți cripto-evrei în serviciul de informații israelian, adică, agenți ai Mossad. Avigdor este în Buenos Aires acum, și va rămâne acolo timp de șase ani, aceasta fiind o procedură standard de operare în cele mai adânci PsyOps israeliene. După aceasta, el va reapărea cu o nouă identitate, după ce desigur, populația va fi uitat totul despre atacurile de la Paris.
Iți amintești Gladio? Ei bine, dacă nu, nu trebuie deoarece trăiesc asta chiar acum (este vorba despre acte teroriste ,,steag fals” din anii ’70 din Italia când se dădea vina pe comuniști, n.b.).
Lasha, eu sunt binecunoscută că aș putea să vorbesc la nesfârșit și să scriu mult, deci aceasta este tot pentru acum. Iți voi scrie un e-mail în martie, când mă voi întoarce în Franța și Marea Britanie de la Sydney. Din fericire, nu va fi nimeni în jurul nostru și putem sta jos să ne bucurăm de un pahar de vin împreună, așa cum li se cuvine unor doamne: una o regină dramatică (eu), și alta o regină misterioasă (tu). 

    La revedere și să ne vedem cu bine
  Ellie K.

P.S. În ceea ce privește farsa din Paris. Am uitat să menționez valoarea plătită unor astfel de jucători. Este 666.000 euro sau dolari, în funcție de țara în care evenimentul este organizat. Suma poate părea aleatorie și nesemnificativă pentru tine, dar o dată ce știi cât de importante sunt numerologia și semnele ezoterice evreilor kabaliști, lucrurile încep să aibă sens. Mai mult, numarul șase din acea cifră, este numărul de ani în care comandourile care efectuează operațiunea nu au voie să iasă la suprafață. Ei trebuie să se ascundă timp de șase ani, trăindu-și viața  respectabilă excelent sub identitatea unei persoane nou-inventate. Când ies în cele din urmă în lumina deplină a zilei, nu ies niciodată în țara în care au evoluat în teatrul original.
Astfel Avigdor, "eroul" operațiunii din Paris, și tot restul complicilor săi în crimă, vor începe o nouă viață în altă parte: cu o nouă identitate, noi documente, pașaport, chiar o nouă casă frumoasă este prevăzut. Orice altceva li se va acorda acestor agenți pentru a le permite să înceapă o nouă viață, inclusiv o soție sau partener, care este, de asemenea, un agent sub acoperire. Nimic, absolut nimic nu este lăsat la voia întâmplării.                                                                                                        


  Autobiografia d-nei Elli Katsnelson

 M-am născut în luna februarie a anului 1970, într-o familie bună din partea mamei mele, am venit dintr-o veche familie germană o ramură a Kleists, nativi din Dresda, deși cel mai vechi strămoș al nostru, care am fost în stare să-l urmăresc, conexiunea noastră a fost, de fapt, de la Bonn. Mama mea a fost fiica lui Kristian Kleist, care a fost proprietarul câtorva moșii, care mai târziu au trecut în primul rând la mama mea și apoi la mine.
Moștenirea mamei mele a făcut rapidă ascensiunea mea socială, având și eu o mică avere a mea, iar de atunci mi-am susținut viața în întregime din acest lucru. Prin căsătorie mama mea a devenit extrem de bogată, judecând după orice standard, deși sobrietatea și bunătatea ei nu au fost niciodată afectate de averea ei uimitoare recent dobândită. În 1989, într-o manieră dură, mama mea a fost luată de lângă mine în Alpii din Europa prin ceea ce părea a fi un accident, dar care a fost descoperit curând că a fost un complot atent conceput și executat pentru a o elimina fizic. Așa am trăit de multe ori viața mea emoțională, fără ca ea să fie insuportabilă, iar durerea mea pentru ea rămâne neabătută. Am decis să continui în mod constant să-i identific pe cei care au fost responsabili de moartea ei, și sper că într-o zi voi da mărturie despre cei care și-au făcut datoria vieții lor de a distruge vieți și de a distruge lumea.
Eu locuiesc în Europa, mai ales într-o casă mică de țară din Franța, unde am petrecut pe departe cea mai agreabilă perioadă din viața mea, deși mă duc de multe ori pe la Londra, unde am învățat în primul rând să vorbesc limba engleză, unde am câțiva prieteni și unele bunuri imobiliare nesubstanțiale. Eu nu sunt o femeie de afaceri de ,,scară largă”, iar eu datorez averea mea talentelor mele. Cu acest ultim talent, nu am fost echipată. Sunt, totuși, independentă, determinată, și nu sunt dispusă să zâmbesc sau să fac o favoare celor care au încercat să-mi facă viața insuportabilă. Sper că este posibilă mea apariția în viitor aici [pe acest site : http://www.darkmoon.me/ ] unde am întâlnit o receptivitate puțin mai caldă decât când am apărut pentru prima dată. Noi toți ar trebui să depunem eforturi pentru a ne face într-adevăr mai multi prieteni decât dușmani în viață.
Anumite restricții legale îmi interzice divulgarea în această etapă a mai multor informații despre mine și mama mea, de mult am vrut să spun și sper că acest lucru este suficient.
    Vă muțumesc, Elli K.

  Notă bloger :
Iată cum iese adevărul la suprafață… Așa cum am specificat în articolul despre evenimentul din Paris, a fost o operațiune ,,steag fals”. In altă ordine de idei, doresc să aduc în fața cititorilor blogului, problema membrilor familiilor elitei. Nu toți sunt malefici și sunt de acord cu acțiunile lor malefice, dar până la înlăturarea definitivă de la putere, sau arestarea lor în masă, acești membri nu au cum să se rupă de aceste familii, fără probabil să-și piardă viața (cum a fost de exemplu unul din fiii lui Rockefeller anul trecut, într-un așa-zis accident de avion pentru că voia să dezvăluie planurile de vaccinare planetar pentru decimarea populației masiv). Acești malefici nu au scrupule nici măcar cu familiile lor…
De aceea ne trebuie discernământ și multă iubire atunci când toți vor fi aduși în tribunale în fața noastră. Ne putem aduce aminte de Nicu Ceaușescu la Revoluție, exemplul națiunii noastre și chiar al soților Ceaușescu, câtă ură exista atunci…
Putem vindeca omenirea și această planetă doar prin iubire divină, necondiționată.


      Drum drept spre Lumină !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.