marți, 5 aprilie 2016

Mesajul unui extraterestru (ET) către planeta Pământ


                                                                                             de Jon Rappoport

Jon Rappoport, este autorul a trei explozive colecții – Matrix Revelată
Jon Rappoport
(
http://marketplace.mybigcommerce.com/the-matrix-revealed/ ) ; Ieșirea din Matrix (http://marketplace.mybigcommerce.com/exit-from-the-matrix/ ) și In Afara Puterii Matrix (http://marketplace.mybigcommerce.com/power-outside-the-matrix/ ). 

Acesta a candidat la Congresul SUA în al 29-lea District al statului California. A fost nominalizat pentru premiul Pulitzer, a lucrat 30 de ani ca reporter de investigații, scriind articole de politică, medicină și sănătate la diverse ziare și reviste din SUA și Europa. Blogul său : https://jonrappoport.wordpress.com/

Acest mesaj a fost în cele din urmă din scurgeri de informații, dar scurgerea a fost oprită înainte ca publicul larg să fi luat cunoștință de conținutul acestuia. Expeditorul ET nu s-a referit niciodată la el însuși prin nume sau să fi dezvăluit planeta sa de origine. Iată un fragment din acest mesaj pus la dispoziție de Jon Rappoport (către sfârșit meditați la jocul de cuvinte al autorului, n.b.) :
  ,,Oricât de ciudat ar părea pentru tine, eu nu sunt un profet. De asemenea, nu sunt un invadator rău. Eu vin dintr-un loc care s-a dezvoltat de-a lungul unor linii (spatio-temporale, n.b.) radical diferite. În lumea mea, există o dedicație neobosită pentru avansarea individului, iar toate instituțiile și structurile sunt libere de vreo influență globală.”

,, În paralel, tehnologia a progresat spre atingerea acestui obiectiv. Descoperirile din producția de energie, de exemplu, au fost canalizate în realizarea a ceea ce ați numi auto-suficiență ... dar nu către națiuni sau grupuri. Din nou, individul a fost beneficiarul. Fiecare individ. Grupul, ca un concept, a fost expus de mai mulți dintre filozofii noștri, ca un artefact conceput în trecutul nostru îndepărtat ca o metodă pentru reținerea realizării și puterii individului. Gândiți-vă la Grup ca la perspectiva scurtată într-un tablou. Adâncimea spațiului este redus, plafonul asupra conștiinței este astfel redus. Mai mulți dintre anchetatorii noștri, care lucrează pe cont propriu, au descoperit un complot vechi de secole pentru a lăuda Grupul cu privire la noi.”
,,Oamenii bogați care au dezvoltat această conspirație au fost exilați departe în locuri pustii, fără nici o speranță de scăpare. Vă puteți imagina o societate care a progresat până la punctul în care este atât de descentralizată încât pacea este un evident cadou?“

,, Eu nu emit nici un avertisment pentru voi. De asemenea, eu nu sunt un Mesia din stele. Eu nu sunt o autoritate supremă. Nu pot să vă salvez. Sunteți în procesul amplu de topire, dar nu din supraîncălzirea atmosferei voastre. Vorbesc despre colapsul planetar la nivel de grup al conștiinței care se află în stare de faliment, un grup care este totuși încrezător că "pacea și iubirea" sunt obiectivele sale. Aceasta este o aberație și o iluzie, susținută de oamenii puternici care văd o modalitate de a vă înrobi printr-un control al minții, la fel cum au făcut religiile organizate timp de mii de ani.”
,,Sunt un individ. Eu nu reprezint pe nimeni. Puteți asimila asta, sau sunteți prea duși pentru a concepe măcar posibilitatea asta? Așa-numitele legi naturale ale fizicii sunt doar o modalitate de apreciere a ceea ce are loc în univers. Există și alte modalități infinite - în lumea din care am venit, tehnologia combină capacitățile fizice evidente cu puterea conștiinței individuale și ale imaginației.”

,,Tu numești, probabil, aceasta magie. Multe persoane pot modifica spațiul și timpul. Pe cont propriu, ei pot crea energie. Ei nu fac parte dintr-un grup sau un cod sau un plan sau o mișcare. Nu există nici un fel de mișcări în masă în lumea mea. Nici una. Eu v-am trimis imagini din acea lume. Fără îndoială că acestea au fost capturate și cenzurate de către liderii voștri. Nu trebuie să fii membru al unui grup pentru a avea grijă de viitorul tău. Nu trebuie să reprezinți un consiliu sau un ansamblu (social) sau un guvern. Lumea mea abia are un guvern. Eu vă trimit acest mesaj cu speranța că, la un moment dat, unii dintre voi, da, ca indivizi, vor citi asta și-i va da gradul de credibilitate pe care îl merită.”

,, Pentru voi, totul pare să fie despre grupuri. Cele bune versus cele rele. Ați pierdut abilitatea de a gândi în orice alt mod. Dar cei care controlează destinul vostru înțeleg că, indiferent de luptă, atâta timp cât instigă un grup împotriva altuia, ei au câștigat iar voi ați pierdut (gândiți-vă la folosirea operațiunilor steag-fals, gen Paris, mai recent Bruxelles…,etc., pentru a urni europenii împotriva islamistilor, n.b.). În lumea mea, eu trăiesc în întregime din propriile alegeri. Tot astfel, orice alt individ. Ciudat cum pare, războiul este o imposibilitate - exact din acest motiv. Nu există nici o ecuație automată a bogăției cu corupția, în timp ce voi păreți că acceptați.”
,, Tehnologia de producere a energiei fizice, care pe planeta mea face ca elementele esențiale ale vieții să fie disponibile pentru fiecare persoană, nu este liberă. Acest lucru, probabil vă șochează. Voi credeți că "lucrurile libere" sunt măsura  umanității. În lumea mea, energia este disponibilă și ieftină, oricine care lucrează și-o poate permite cu ușurință. Contrar a ceea ce s-ar putea imagina, acest lucru nu ne face barbari. Sunteți devotați unei idei a unității de masă. Credeți că acest lucru este bun și adevărat și că "transcendența înaltă" oferă ultima și cea mai bună speranță.”

,, Atunci când apare un individ autonom autentic între voi, voi îi cereți să explice realizările sale în ceea ce privește ceea ce va oferi tuturor celorlalți, ca și cum, de la început, singura lui intenție și motivul forță a fost satisfacerea Grupului. Sunt uimit de adâncimea acestei amăgiri. Dacă cineva vă prezintă o filozofie care descrie modul în care fiecare individ ar putea avansa mai înalt și mai departe astfel, respingeți-o ca o corupție de gândire. Îmi pare rău să vă dezamăgesc, dar nu am profetica "înțelepciune a întregului " la parte, nici un mesaj scris pe cer. Sunt doar în trecere.”

,, Într-una din Bibliile voastre, există această afirmație: "Mai mare decât dragostea aceasta nu există, ca un om să-și dea viața pentru prietenii săi." Este cu siguranță o idee nobilă. În lumea mea, am văzut-o în trecutul nostru. Dar dacă presupunem că nu este nevoie ca o persoană să-și dea viața? Să presupunem că puterea creatoare individuală a luat astfel plenitudinea, iar sacrificiul este în mare parte demodat? Vă doresc succes, dar acum trebuie să mă mișc de-a lungul …”

  Pentru a asculta acest mesaj în buncărul său spațios, din Washington DC, Sfântul Ministru Federal al Educației Publice pentru toți americanii își șterge sudoarea de pe frunte. Acest ET a fost într-adevăr periculos. El a fost un terorist de prim ordin. Cuvintele lui au fost germenii unei boli fatale. Educația pe Pământ a fost, de fapt, nimic mai mult decât o îndoctrinare în cadrul Grupului ca unitate fundamentală a vieții. Imaginați-vă ce s-ar putea întâmpla dacã comunicarea ET avea acces în sălile Academiei.
  Sfântul Ministru a făcut clic pe un alt mesaj audio. Acesta a fost recent scris de către personalul Departamentului de Relații Publice a SUA. S-ar fi lansat în curând ca o dovadă profundă a primului contact uman cu viața extraterestră:

,, Dragii mei frați și surori. Numele meu este Gantha și vin de pe o planetă numită Zifna, la 428 de ani lumina de planeta Pământ. Aduc un mesaj universal de pace și iubire. Suntem mulți, iar noi căutăm participarea într-un consiliu multi-galactic al bătrânilor. A trecut mult timp pentru ca voi să vă alăturați nouă. Un număr suficient ați uitat legătura profundă cu filozofia noastră de unitate cosmică. Planeta voastră este acum un întreg, datorită noțiunii voastre avansate de legătură. Sunteți  cu toții o singură minte, iar noi suntem o singură minte, deci nu ne mai rămâne decât să fuzionăm. Puterea computerului vostru colectiv a progresat într-o etapă în care fuziunea poate fi realizată prin programul nostru Toți un Lucru. Este un proces frumos de partajare ... "

Sf. Ministru s-a așezat și masat în templele sale. Fuziunea ar putea-o vinde greu la început, dar, da, ar funcționa. Populația ar cumpăra-o. Ei au fost bine pregătiți. Individul a fost redus la praf în vânt. Un act de dispariție pus în scenă. Fără nici un avertisment, o imagine se materializează din aer în fața lui. Sf. Ministru știa, fără să știe cum știa că el se uita la ET, omul care pur și simplu "trece prin aer". Și ET se uita la el. Și râdea.
Minute au trecut. Sf. Ministru a crezut că va înnebuni. El a văzut o altă lume, o lume ce ar fi putut fi pe Pământ, dacă s-ar fi dezvoltat de-a lungul unei linii (spațio-temporale, n.b.) complet diferite.
Repeta iar și iar, în mintea lui: "Eu sunt eu, Eu sunt eu, Eu sunt eu"
El a simțit atunci o trezire, un val, o înaltă încărcare și a făcut tot ce a putut să-l oprească și să-l reprime și să-l ucidă…

             Drum drept spre Lumină!


     Sursa : http://humansarefree.com/    

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai omule, ai o imaginatie incredibil de bogata si absolut nici o dovada plauzibila. Pe ce anume te bazezi cand aberezi asa ceva? De ce ne stergi comentariile cand nu suntem de acord cu ceea ce scrii?

    RăspundețiȘtergere

Va rog comentariile sa se refere la subiectul articolului si fara cuvinte vulgare. Criticile sunt admise dar sa fie creative si spre schimbare pozitiva. Comentariile carcotasilor si postacilor platiti vor fi sterse. Acest blog nu este retea de socializare.